tirsdag 15. juli 2008

Praha II

Vi overnattet på Rica hotell i Oslo og tok flyet dagen etter. Flyet gikk klokken 11:55, så frokosten ble ganske tidlig.

Men det er en ting jeg må spørre deg, heter det "Om bord" eller heter det "Ombord" når vi snakker om kjøretøy (båt, fly osv.)?

Jeg har heller ikke hakket noe særlig på aldersforskjell når personer forelsker seg, men når det kommer til art må jeg sette foten ned! :O (Ja? Jeg er morsom?)

Vel, deretter ble det:

  • Gå til gate
  • Finne frem pass og billett
  • Springe tilbake til taxfree pga vingummi er noe man ikke kan glemme å ha med seg på turen!
  • Sitte på flyet i 2 timer
  • Finne frem til på flyplassen
  • Finne taxi
  • Hotell!
Nå sitter jeg å skriver siste rest av bloggen på Hotellet. Dette er ikke noe litterært verk, og om det i det hele tatt skrives slik. Det er bare for å sette sammen bildene som jeg kommer til å legge opp på bloggen. Men hvem vet, kan godt være jeg skriver litt mer når jeg får tid. Det er ikke hvor som helst jeg kan sette meg ned å legge inn bilder, for så å skrive historien bak dem.

Hjerte, hjerte!

Ingen kommentarer: