lørdag 19. juli 2008

Hverdagen kaller

Da er dagene forbi, jeg er ikke lenger en turist, og kameraet er lagt tilbake på sin hvileplass. Det er igjen hverdag.

I natt ble det sent, jeg la meg rundt 7 tiden om morran og sto opp rundt 15. Planen er å snu døgnet da jeg skal på jobb i natt. Men før den tid, så er planen å flytte hjem igjen. Helt ærlig, er jeg dritlei av all denne flyttingen nå.. Tror jeg tar meg en liten freakout om jeg får beskjed om at "Neiss, vi tar med oss tinga og så bor vi der ei lita stund! GIRA!" Bah.. Nei, no skal jeg ha meg selv hjem, vite hvor alt er, og ja, IKKE GJØRE NOE! (Annet enn jobb da selvfølgelig)

Jeg merker raskt at det er lite å skrive om. Men det er ikke så rart når en dag består av å stå opp, spise frokost, se litt Friends å så før jeg skal begynne å flytte, skrive litt i bloggen. Kanskje jeg burde begynne med å publisere innlegga i slutten av dagen, for derfor å (kaaanskje) ha mer å skrive om? Hmm, det er virkelig noe å tenke på..

Det er det ikke egentlig, så DERFOR.. Heimatt!

UP, UP, UP, and AWAY!

Ingen kommentarer: