onsdag 23. juli 2008

I dag er det overskyet. Nei, jeg sitter ikke å sier "i dag er følelsene mine i sprudlende liv men det ligger mørke skyer over.." Hmm, jeg gjor det der litt bra jeg. Litt for bra kanskje. Anywho!
Det _er_ faktisk overskyet. Å takk for det. Det er et h... å sitte inne på jobb når det er sol. Død over sol og jobb kombo!

Nå ligger det 3 dager fremfor meg. Å de tre dagene skal jeg ha fri. Hysj.. Ikke si det til noen.. Jeg skal drikke! . Det er så styggt lenge siden jeg har gjort. Eller, det ble den torsdagen, men torsdager teller vi ikke med. Btw, jeg fikk kake, men er ikke noe kakemann, så det ble et skikkelig macho stykke på 2x2 centimeter. Misunnelig? I believe so!

Jeg har med tiden, sakte men sikkert innsett noe. Dette er så ufattelig "dear diary" opplegg. Så jeg slutter med dette innlegget. Takk for meg :)

Ingen kommentarer: