onsdag 16. juli 2008

Bilder fra den 15 - 1

Det ble ganske sent i går, så tok meg ikke tid til å legge inn bildene fra dagen. Men bedre sent enn aldri, eller hva?



Dette er meg og mamsn fremfor en resturant, det var
egentlig da vi fikk oss billetter til den guida turen
gjennom Praha med minibussene.


Meg og Preben på guida tur. Dette er på en avsats oppe
i fjellsiden der det ligger flere palass og slott. Du har ei
veldig god utsikt over byen der du kan se Praha-tårnet,
Charles Bridge, St. Vitus og mange flere. God utsikt
med andre ord.


Med god utsikt så er det ikke rart at fotokameraet kommer
frem. Under dette bildet, har du utsikten.


Utsikten er mye bredere, men når man ikke har vidvinkel
så er det ikke mye mer man kan gjøre. (Nei, jeg bryr
meg ikke om kameraet ditt har mulighet til å sette sammen
bilder til wannabe-vidvinkel!)


Dette er fontenen som vi såg på. Den er lite spektakulær nå,
men bare vent til jeg legger ut bilder fra speilrefleksen.
Litt bedre :-)

Som jeg nevnte over ved det siste bildet, jeg kommer til å legge inn bildene fra speilrefleksen litt senere. Jeg har ikke de rette driverene på Macintoshen til å legge de inn, så jeg må switche over til Windows, noe jeg ikke helt er så gira på akkurat nå. Bruker ikke Windows før jeg virkelig MÅ!

-

16. Juli - Frokost

Da er frokosten unnagjort. Føler det blir bare tidligere og tidligere dette her. Vokner rundt 9, frokosten starter 06.30, men det håper jeg ikke det er noen som velger å benytte seg av! Etter min mening er det veldig skadelig å stå opp rundt den tiden, normalt og ok vil jeg si er rundt 11-12. Gjerne 15 om du føler du trenger det ;D

Varmen er bra i dag, slik som i går. Sola viser sitt sanne jeg, og Ruben sitter inne i frykt for at alt han skal innom i dag, ikke har aircondition. Det er faktisk en slik luksus med aircondition at butikkene setter opp store skilt i vinduene om at deres butikk er aircondition i.


Ingen kommentarer: