søndag 20. juli 2008

Den ensomme ulv

Da er klokken fire og natten ser ut til å gå sakte men sikkert forbi. Det er natt til mandag, og det ser ikke ut til at det er mange personer som er pålogget på MSN eller Facebook. Sosial kontakt gjennom internett ser mørkt ut.
Jeg vil gjerne takke Bjørnar og Kari som har holdt meg med selskap i de værste timene, vet ikke helt hva jeg skulle gjort uten dere to. Jeg tror egentlig jeg hadde endt opp med kronisk tommeltvinnesyndrom. Ja, det er noe jeg har funnet opp!

Det ble et lite avbrudd. Det viste seg at Google video hoster Eddie Murphys RAW på sine servere, og da er det vanskelig å ikke se. Får hvertfall le i rundt en 80 minutter, det lysner litt på kvelden. Snakker om lys, nå er klokka halv seks om morran og tåka ligger tett her. Regnet virker som om det har fått ben og sett seg selv velkommen inn der jeg sitter. Ingen fare for dehydrering da du kan trekke til deg femti prosent av det daglige inntaket bare med å strekke ut tunga å vifte litt frem og tilbake.

Jeg burde egentlig gjort noe mer fornuftig enn det her. Jeg har med meg Dan Browns Angels and Demons og er kommet gjennom halve. Det er vel rundt 6 måneder siden jeg sist åpnet boka, og tenkte denne natta skulle være den heldige for mitt gjensyn med Langdon og hans elleville eventyr i den bombetruede Vatikanstaten. Men den gang ei. Jeg tror jeg lider av.. Hvem er det jeg prøver å lure, jeg lider ikke av noe som helst!

Da er klokka rundet halv åtte og mer er det ikke å si.


What lies behind us, and what lies before us are tiny matters compared to what lies within us.
~ Ralph Waldo Emerson ~

Ingen kommentarer: